2018. május 8., kedd

40.000 megtekintés



Komolyan lehetetlennek képzeltem el ezt az egészet. Mikor anno, elkezdtem ezt a Blogot, az csak azért volt, mert kedvem támadt egy Akatsukis Bloghoz. Azonban azóta eltelt 3 év, és ez a Blog azóta az életem részévé vált, nélküle nem tudnék létezni. Hatalmas örömmel néztem, hogy meglett a 40.000 oldalmegtekintés. Régen már annak örültem, ha a 800, vagy a 2000 megvolt, és soha nem hittem volna, hogyha kitartok, és folytatom a Blogot, akkor eddig eljuthatok. 
  Na de akkor jöjjön a szokásos, "foglaljuk össze, mi történt a 30.000 megtekintés óta".



- A Naruto Shippuudennek a 463. részénél járunk
- Elértük a 40.000 oldalmegtekintést
- + 11 Fejezet (+ 2 különkiadás)
- + 3404 megtekintés jött a Fejezetekre
- + 36 Komment
- + 3 rendszeres olvasó, így összesen 9-en vagytok




Rettenetesen köszönöm, hogy itt vagytok nekem, s a Blognak is. Még annak ellenére is, hogy rövidebb részeket hozok, és sokat kell rájuk várni. Azonban ezen igyekszem változtatni. Köszönöm!❤️



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése